לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Away from the Wolf Pack




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2013

לא יודע


די, לא יודע, עזבו אותי.

אני רוצה הפסקה מהכל, לא רק מלימודים, לא רק ממטלות,

אני רוצה הפסקה מהחיים.

אי אפשר לקבל פה קצת שקט?

 

נכתב על ידי The Lone Wolf , 27/10/2013 23:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פחד


והנה התקופה הזאת שאני פשוט לא יודע מה לעשות עם עצמי.

אני מפחד, באמת שאני מפחד, ואני לא יודע מה הולך לקרות איתי

זאת הסיבה היחידה שבגללה המשכתי י"ג י"ד, כי אין לי שמץ של מושג לגבי כלום.

והנה, כבר עכשיו אני כנראה אאבד את עצמי. אין לי תעודת בגרות,

אני צריך להשלים 2 מבחנים שנכשלתי בהם כבר 3 פעמים, לעשות פסיכומטרי (שבגלל שאני כזה מדהים ומוכשר אני בטח אכשל גם בזה)

וגם עכשיו להצליח במכללה. שבינתיים, אם להגיד את האמת, אני לא מבין כמעט כלום במקצועות שאנחנו לומדים.

אני רוצה לישון ולא לקום.

נכתב על ידי The Lone Wolf , 16/10/2013 00:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני אפילו לא יודע מה אני מרגיש,

אני צריך קצת שקט

אני צריך אותך.

בבקשה אל תעזבי אותי.

לא שוב.

 

 

אני ממש אוהב את השיר הזה, לא יודע למה..

נכתב על ידי The Lone Wolf , 9/10/2013 22:02  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  The Lone Wolf

בן: 28

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Lone Wolf אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Lone Wolf ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)